You're my favorite daydream

Ne perhanan tunteet



Nyt vähän kevyempi postaus tuohon edelliseen pelko aiheeseen postaukseen verraten. Ootteko te koskaan miettiny, miks ihminen ihastuu? Mua ainakin ärsyttää ihan sikana kun on tunteita semmoista jätkää kohtaan, ketä en loppujen lopulta ees haluaisi kumppaniksi. Ollu jo kaks vuotta perhana. Eikä tää mies tosissaan oo mitään miesystävä materiaalia. Just näitä "mä saan kenet naisen mä haluan" - tyyppejä. 

Kun mä ihastun, pääsen yli vasta kun ihastun johonkin toiseen tai vaihdan paikkakuntaa ja katkaisen kaikki mahdolliset kontaktit siihen jätkään. Piilotan hänet itseltäni sosiaalisessa mediassakin niin ei tuu koko ajan kyylittyy mitä tekee 😂 Nolo, tiiän. 

Ja vaikka tää kyseinen tyyppi onkin ollu aina vähän tyly mua kohtaan, niin riittää yks joku kivempi (välillä niinkin lame kun hymiöllinen viesti) niin oon taas myyty. Ihan kun ois taas yläasteella. Aika ehkä alkaa kattella muuta miestarjontaa niin pääsee vihdoin eteenpäin. 

Vielä tähän loppuun kuvaa Liljasta, koska hän täytti eilen 5kk! Ja koska siitä ei voi olla liikaa kuvii. Iso tyttö on jo. Pitää alkaa varmaan katella sitä koulureppuu jo valmiiks 😏


Kommentit

  1. Hah, mä niin tiedän ton tunteen mistä tässä postauksessa puhut! >:( Ja just se, kun oikeesti ei missään nimessä haluais olla kyseisen ihmisen kanssa - mutta silti tuntee jotain ihmeen vetovoimaa häneen :D Oi että, maailma on outo paikka.

    https://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lähetä kommentti